Wij doen ons uiterste best om u en uw dier naar tevredenheid te helpen. We vinden het belangrijk om te weten hoe u onze dienstverlening ervaart, zodat we onze service continue kunnen verbeteren. We zijn dan ook benieuwd naar uw mening, ideeën, op- of aanmerkingen.
Wat vindt u goed? Wat kan er beter? Laat het ons weten!
Bent u ontevreden? Vertel het ons! Bent u tevreden? Vertel het anderen! Wilt u een compliment geven?
Natuurlijk horen we het graag als u tevreden bent. Wilt u een compliment geven? Laat uw positieve ervaring hier Achter.
Heeft u ideeën, adviezen of suggesties?
Wij staan altijd open voor verbeteringen. Heeft u ideeën, adviezen, of suggesties? Neem dan contact met ons op, we horen graag van u.
Heeft u een klacht?
Wij doen er alles aan om u naar tevredenheid te helpen en uw dier met de best mogelijke zorg te behandelen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Indien dit het geval is kunt u uw klacht of opmerking richten aan een van onze medewerkers. U kunt uw klacht mondeling doorgeven of via ons klachtenformulier.
Wij zien klachten als een mogelijkheid waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. We werken dan ook volgens een klachtenprocedure en hebben een klachtenbeheerder die verantwoordelijk is voor de afhandeling van de klachten.