Uw huisdier betekent veel voor u, en u wilt vanzelfsprekend de beste zorg voor uw huisdier.
Ons team van Dierenkliniek Noordwolde bestaat uit toegewijde en ervaren dierenartsen en paraveterinairen. Wij behandelen uw dier met veel liefde en zorg. Van preventieve zorg tot geavanceerde diagnostiek en chirurgie, uw dier is bij ons in goede handen.
Openingstijden
Maandag | 08:00 – 12:30 uur | 13:00 – 17:30 uur |
Dinsdag | 08:00 – 12:30 uur | 13:00 – 17:30 uur |
Woensdag | 08:00 – 12:30 uur | 13:00 – 17:30 uur |
Donderdag | 08:00 – 12:30 uur | 13:00 – 17:30 uur |
Vrijdag | 08:00 – 12:30 uur | 13:00 – 17:30 uur |
Voor operaties zijn speciale dagen. Wij opereren op maandag, dinsdag en woensdag ochtend. Kunt u niet op deze dagen, maar wilt u wel een operatie afspraak maken? Bel ons dan voor de mogelijkheden.
In de kliniek bieden wij vele services en behandelingen. U kunt onder andere terecht bij ons voor:
- Preventieve zorg met onze Healthy Pet Club
- Vaccinatie
- Begeleiding bij het opgroeien van uw pup of kitten
- Huisvisite
- Laboratoriumonderzoek
- Röntgenologie
- Echografie
- Chirurgie
- Laparoscopische operaties
- Tandheelkunde
Samenwerking met Dierenkliniek Wolvega
Dierenkliniek Noordwolde werkt samen met Dierenkliniek Wolvega. U kunt dan ook te allen tijde bij hen terecht.
Telefoonnummer: 0561-430410. www.dierenkliniekwolvega.nl
Afhalen van medicijnen en / of (dieet)voeders
Afhalen van medicijnen en/of voeding kan elke werkdag van 08.00-17.30 uur. Om u nog sneller en beter te kunnen helpen, is het fijn als u van te voren telefonisch de bestelling doorgeeft. Uw bestelling staat dan bij onze balie voor u klaar.
Wilt u buiten onze openingstijden medicijnen en/of voeding ophalen? Bestel dan uw gewenste producten voor 9.00 uur en betaal voor 10.00 uur. Wij leggen dan uw spullen klaar in de BOX. U ontvangt dan per sms de code om het slot te openen. Vraag voor meer informatie onze assistentes.
Behandeling uitsluitend volgens afspraak
Behandeling uitsluitend volgens afspraak is prettiger voor u, uw dier en voor ons. Hiermee wordt er voldoende tijd ingepland en het wachten wordt tot een minimum beperkt. Binnen onze openingstijden kunt u telefonisch een afspraak maken. Ook kunt u te allen tijde een afspraak online maken. Indien een afspraak minder dan 24 uur voorafgaand aan de afspraak worden afgezegd, kunnen (gedeeltelijk) in rekening worden gebracht.
Opname en ophalen van patiënten
Het is prettig als uw huisdier voor de opname goed is uitgelaten en schoon is. U krijgt bij het maken van de afspraak een voorzorgbrief via de e-mail. Hierin staat alles uitgebreid uitgelegd. Dieren die voor een echo komen moeten juist NIET uitgelaten worden voor de afspraak.
Het ophalen van uw huisdier gaat volgens afspraak. Bij het ophalen van uw dier krijgt u van de paraveterinair of dierenarts alle nadere informatie betreffende de nazorg, medicijngift etc.
Informatie over opgenomen patiënten
Indien nodig worden patiënten opgenomen voor verdere behandeling of onderzoek. Om te horen hoe het gaat kunt u binnen openingstijden altijd informeren hoe het met uw huisdier gaat. Ook is het mogelijk om uw huisdier te bezoekenna telefonisch overleg met de dienstdoend dierenarts.
Afrekenen
Afrekenen dient contant of met ‘pin’ direct na de behandeling te geschieden. In uitzonderlijke gevallen en alleen na overleg voorafgaande aan de behandeling is het mogelijk om een factuur mee te krijgen. Er zal altijd een deel direct in de kliniek worden afgerekend. Het restant zal in maximaal 3 termijnen voldaan kunnen worden. U zult hiervoor een overeenkomst moeten tekenen en wij zullen uw (geldige) legitimatiebewijs controleren. Omdat dit veel administratieve rompslomp met zich meebrengt, brengen wij hier administratiekosten voor in rekening. Deze bedragen 8% van de totale factuurkosten. Als betaling na herinnering uitblijft, gaat de rekening naar een incassobureau. Daar worden extra kosten voor in rekening gebracht.
Staat u onder bewind?
Ook als u onder bewind staat is het mogelijk om uw dier bij ons te laten behandelen. We vragen aan u om dit bij het maken van de afspraak aan te geven. Voordat we tot behandeling over kunnen gaan hebben we gegevens van uw bewindvoerder nodig. Hiervoor nemen we telefonisch contact met hem of haar op. Wanneer er voldoende budget is kunnen we uw dier helpen. Daarvoor is een machtigingsformulier nodig, dat u alvast kunt invullen.
Parkeren
Direct voor de ingang van de kliniek ligt een parkeerterrein waar u en uw dier veilig in en uit de auto kunnen stappen. Ook hier kunt u gratis en voor onbeperkte tijd parkeren.